Sta ste po zanimanju, da li ste zaposleni?

Drugim riječima buvlja pijaca.

Moderators: vrsta8472, Hirurg

JARAC
Posts: 50
Joined: 25.07.2007. 16:24

Sta ste po zanimanju, da li ste zaposleni?

Post by JARAC »

NISAM SIGURAN DALI VEC POSTOJI OVA TEMA ALI NEMA VEZE:

OPISITE UKRATKO DALI STE ZAPOSLENI I CIME SE BAVITE:

ETO JA SAM ZAPOSLEN KAO KONOBAR (NEZNAM DALI POSTOJI GORI ZANAT),VEC 7 GODINA U AUSTRIJI,VJEROVATNO ZATO STO SU MI RODITELJI VEC DUGO PA I JA SA NJIMA,STO SE TICE ZARADE DOBRA JE I TO JE JEDAN OD RAZLOGA STO SAM OVDJE KAO ISTO JE VECINA RADI TOGA OVDJE,AL STACES KORISTIMO PRILIKU DOK SE MOZE,DIVIM SE NASEM NARODU U RS KAKO SE SNALAZI,JA NEMAM ZIVE VEZE STA BI MOGAO DA ZAPOCNEM TAMO A VOLIO BI NESTO,VJEROVATNO KAD BI PRIGUSTILO SJETIO BI SE STA BI RADIO.....
POZDRAV PRNJAVORCANIMA IZ SÖLDENA

wunderkind
Posts: 82
Joined: 19.09.2005. 01:19

Post by wunderkind »

eto ja sam student (u horoskopu JARAC ;-)) i imam savjet, ako Ti je dosadno kao konobar a Ti onda se upisi na fakultet, tamo u Grazu ne bi bilo lose ;-) zezam se al se i ne zezam, nikad nije kasno 8) eto ja uzivam a i ne uzivam al ne zalim se, uciti se mora...bas sam to htjela pa videcemo, videcemo...za sad mi dobro ide ;-)

Pozdrav (inace tema ti nije losa..mene bi recimo zanimalo ko je extra zadovoljan sa svojim poslom a i platom, sta bi to bilo "zanimanje iz snova" ;-) )
umri prije smrti dok jos nije prekasno za to

User avatar
GROMOGLASNIK
Posts: 176
Joined: 02.12.2006. 21:21

Re: STA STE PO ZANIMANJU I DALI STE ZAPOSLENI

Post by GROMOGLASNIK »

JARAC wrote:NISAM SIGURAN DALI VEC POSTOJI OVA TEMA ALI NEMA VEZE:

OPISITE UKRATKO DALI STE ZAPOSLENI I CIME SE BAVITE: